s t e P s ~

My photo
Damansara, Selangor, Malaysia
"Before I formed you in the womb I knew" you, before you were born I set you apart; ..... ( Jeremiah 1:5 ) I'm just an ordinary girl bt is special in God's eyes!!

Saturday, September 19, 2009

holiday baru start sudah kena...

hahaa...sebenarnya saya harus enjoy saya punya holiday... tak tau kenapa terlalu free sampai selalu kena shoot kat rumah, tidur pun shoot, tengok tv pun shoot... tak tau apa masalahnya.. kat rumah terlalu free kena shoot.. keluar yamcha dengan kawan, lepak dengan kawan juga kena shoot... apala ni.. adik keluar dengan kawan nya dan saya seorang kat rumah saya juga kena... apa masalahnya.. terlalu yong shui dah... haizz... apa boleh buat... muka saya telah lahir macam ni... tak boleh tukar dah... jika buatlahh plastic surgery bolehlahh... kamu ingat saya tak mau jadi cantik mehh... semua pompuan pun mau tukar imej sendiri menjadi cantik la.... boleh jadi seperti pompuan lain cantik sebagai berlian, cantik sebagai bunga... hahhaaa.... saya pun mau ada natural beauty sepert kawan saya... tak payah makeup pun dah cantik, rambut natural long, shine, soft, straight.. tak macam rambut saya macam singa... singa jantan... babi betul... lolzz

tau sangat geram betul tau... selalu keluar kena... tak dah keluaar kat rumah pun kena... saya memang tak paham apalah fikiran manusia.. memang susah mau difahami... macam in pun tak boleh macam tu pun tak bolehh...

4 comments:

YeeKun said...

apa hal sista?apa sudah berlaku??jgn la marah~~~relax~~~got me-sista selalu sini untuk mu~jgn sedih a~~sayang sayang~~^^~muacks~~

LCharmaine said...

tak tau apa dahh berlaku...amat menyedihkan... selalu menanya kenapa kenapa kenapa... tetapi... tak da jawapan lagi... saya tau saya hanyalah insan biasa... hahaha

YeeKun said...

jgn jgn~dun so fan~haha~always b happy~haha~we are all insan biasa~^^~relax~SMILE~~~:)

~~mY liF3 @ My zOn3~~ said...

sista ! awak punya malay hor..fuisey...sangat bagus la ! lol
sama lagi hor..awak lawa juga..mesti yakin pada sendiri ! macam saya ! gigi hilang lagi..lagi mau mati